Middag hos sandra.

Igår kväll (fredags) var det som sagt middag hemma hos sandra, åkte dit direkt efter jobbet så vi började nog inte äta förrän vid kl.22 och jag lyckades vara mätt ända fram till frukost kl.14 imorse. Sandra grillade halloumi till förrätt, och till huvudrätt fick vi potatisgratäng och marinerat kött (jag fick marinerade quorn-filéer, tack!). Nomnom. Och till efterrätt hade andra sandra gjort parfait med bär. Vi hade världens godaste budgetbål dessutom. Själv bidrog jag med naturgodis och nötter som snacks. Vi bytte julklappar också, fick två superbra böcker och världens bästa lotion. Fick en så bra bok att jag redan äger den! Palmer's produkter upptäckte jag på Boot's i London för två år sedan, köpte då ett genomskinligt lipgloss som luktade after eight med mirakeleffekt på narriga läppar. Åh. Andra resan köpte jag en handkräm och nu fick jag lotion också. Min hud jublar av glädje.
(var dålig på att fota igår så ni får se mina julklappar)


tacktack! era julklappar är på gång!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0