Microbubblor.

I lördagskväll kom en sot och överraskade mig på jobbet, från ingenstans står han där i butiken och jag ville bara springa och hoppa på han, men kunde inte lämna min kund. Åh. Blev så glad. Min sot är bäst. Alltid.
På kvällen hann vi inte så mycket mer än att byta kolla lite i kista och byta julklappar, jag ville hem och göra mig fräsch efter heldag på jobbet. Fick massa fina saker~
På söndagen var det upp till jobbet som gällde för mig. Vi möttes sen på eftermiddagen och handlade lite på Daglivs, the matbutik to älska och sen kollade vi massa mer i kista centrum och jag råkade bli kär i en ring. På kvällen gjorde vi hemgjord pizza med ananas, banan och curry. Bästa kombon.
Måndag och vi åt vår obligatoriska frukost på stan, igen på vårt gömställe på kungsholmen. Kollade lite i västermalmsgallerian och åkte sen hem till sot i blackeberg. Sen rådhuset på lägenhetsvisning, jag är lite avundsjuk. Eller massa avundsjuk. Därefter promenad till centralstationen där vi åt och fikade innan sot gick på sitt tåg mot malmö. Helgen flög så snabbt förbi. Sot saknas.


Vår mysiga frukost. En youghurtfrukost och en grötfrukost med microbubbel-latte. 


Julklapp, grönt te timglas (:


Banangula urbanears och fin mugg (:


Nu har jag ingen anledning att inte dricka grönt te vid datorn. Ultimat matchning.
Tack sotsot <3
 

Kommentarer
Postat av: dannie

Jaa, de är riktigt fina! :D

2010-01-12 @ 15:09:41
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0