Fem dagar ur en iPhone kameras synvinkel.

Min teknikkvot är snart fylld och jag kan få ett fullständigt high tech liv. Ett vidvinkel objektiv till min eos 450d ligger högst upp på min önskelista just nu, därefter blir mitt liv precis lagom tekniskt. Fick en extern hårddisk av sot i julklapp, det gjorde allt mycket mera fullständigt. Som rubriken delvis förklarar så är jag nu en ägare av en iPhone, jag välkomnar mig själv in i nördklubben. Nedan är bilder ur min vardag de fem dagar jag har haft min iPhone hittills. Min iPhone istheshit. Nästan. (Mina tummar är för stora)
 

Efter att ha sett Avatar ville jag också vara blå. Hej strumpbyxor från Primark £1 (=13kr)


Tripp, trapp, trull-tass =^~^= Buppseluttan diggar min säng (Stumpan)

På väg till jobbet, byebye Kista.
 
Sandra. Stocke. (:


Eh weekday.


H&M Home. Magnetshopping.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0