Bigu Trip 1. Helsingfors.

Hej alla!
Nu kanske det blir lite action på den här bloggen om vi har tur, beror helt på hur många gånger under resan jag hittar eluttag och gratis internet. Hittills har det inte varit något problem. Nu sitter jag tillsammans med sot på ett café i Helsingfors, ikväll går tåget till moskva. Lite mer sömn på Viking Line hade inte skadat, men det är svårt att försöka få någon skönhetssömn i en våningssäng precis vid ventilationen. Fint väder och hoppas att röken försvunnit från moskva. Några tips på moskva eller japan?
Snabbt inlägg, nu ska jag maila mor. Förresten, hur många har skype? Finns antingen under EA eller Interstellas. Bilder hittar ni på min Tumblr, http://CandyCigarette.tumblr.com
Vi hörs i moskva eller vladivostok. Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0