Väska till Ellinor pågår.

Frukost igen. Nu börjar det svårt att variera, vi har ingen youghurt eller fil hemma just nu. Kanske får bli gröt imorn när jag är ledig, eller kanske hemgjord smoothie. Hm. Nu ska jag sätta mig och sy en väska till Ellinor som reser iväg till London på au pair i ett år, så glad för hennes skull (:


Citrongräddté, juice/smoothie och avokadomacka med philadelphia. Och fåglar.

Ellinor och jag Arvikafestivalen 2009. Lomo fisheye. (:

Bild från 2007 eller 2008 på Ellinor inne på Weekday götgatan, tror det är Stocke
i bakgrunden också. Bilden är räddad från internet, alla andra bilder på min dator
försvann i branden feb 2008 :( 


Kommentarer
Postat av: Sot

Gammal avokado, blä ~_~);; annars är det min favoritfrukost också. (Vi kan göra risgröt med kokos o mango, massa gott)

2010-04-23 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0