Namnsdagsfrukost med mina fåglar.

Idag skulle man kunna säga att jag har namnsdag, beror på i vilken kalender man läser. Amalia, Amelia och så står det Emelie på vissa ställen. Annars kan man alltid låtsas eller vänta tills Astrid har namnsdag. Jag trivs med mina namn, och antar att det är bra, kanske? Imorse invigde jag min IKEA-bricka med fåglar imorse, yäy! Jag älskar frukost, I kid you not. Då jag är ledig eller börjar inte förrän 13.00 blir det alltid fetingfrukost. Öppnar jag vid 10 blir det bara tyvärr det jag hinner med. Men hellre frukost än lunch! Idag blev det äggknäckemacka med örtsalt, en till supergod apelsin, blåbärsté i repris och överbliven smoothie blandat med apelsinjuice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0