En trevlig torsdag.

Detta inlägg hade jag tänkt försöka få ihop i torsdags, då det fortfarande var just torsdag. Idag är det söndag, det gick ju bra. Min datorn har varit otrolig osamarbetsvillig, tack cp-pc. Men bättre sent än aldrig. Hade en mycket trevlig torsdag! Jag bakade scones, hade mini-spa, träffade sandra, ellinor och gabbi på fika, var på bio med mig själv, unnade mig själv en muminmugg och en prickig sminkväska från muji. Yä. 
(bilderna orkade jag inte redigera, varsågoda) 


Nybakade scones med english breakfast-té, såklart. Skills eller vad?

Hej fåglar.

På café hängmattan med ellinor, gabbi och sandra vid min sida!

Cashewnötskaka och grönt té. Inne på toalettspegeln stod det "Åh, vad söt!", då blev jag glad.

Sen såg jag en mycket bra film med mig själv på bio. Gainsbourg, vie héroïque.
 
 
Stumpan. Jag och kamera. Mycket fiffig bok. Fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0