Summering av vecka (söndag-fredag).

Söndag: Såg mina låtsaspunkidoler Green Day för andra gången i globen tillsammans med Lea, nostalgi! Vi kom fram till att om detta hade varit för fyra år sedan hade både hon och jag varit dem som satt längst fram i kön från klockan sju på morgonen och härdat oss igenom dagen med alla andra tragiska fans. Därefter hade vi gråtit/skrattat/skrikit oss igenom konserten längst vid staketet fram halvt mosade! Men som sagt, nu var denna konsert i söndags så vi hade lite mer självdistans. Men det var massa bra! Hade askul (:
Måndag: (500) days of summer på Skandia ensam med alla andra filmfestivalare och den var typ bäst. Så fin och bra. Ibland ville jag bara gråta och ibland skrattade jag rakt ut. Och Zooey Deschannel är så bra.
Tisdag-onsdag: Jobbjobbjobb, japanska och gråta över andras döda husdjur.
Torsdag: Fika med stocke och ellinor på Tully's bredvid yngsta Skarsgård som satt och pratade i telefon med sin pappa. Jag citerar "Pappa, var ligger närmsta handelsbanken?". Han kikade väldigt mycket åt vårt bord, som om han ville att vi skulle titta på han..
Fredag: Jobbjobbjobb och nu sitter jag här.

Inser att jag bara fotat tre höstbilder med min analoga kamera, inte bra. Och snart tar vintern över. Snart läst ut Sputnikälskling och lyssnat igenom Air's nya skiva på spotify; sing sang sung. Imorn kommer sot hit. Bra. Det blir hemmaspa för mig nu, måste ju göra mig finfin ^^.

  
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0