Bloggtorka.

Som ni säkert har märkt är min blogg rätt död. Jag befinner mig i en jobbkoma där jag samtidigt försöker vårda mina relationer med familj, vänner och andra varelser, typ sot. Mitt liv går inte att få ner intressant i bloggform just nu. Jag blir sjuk, sot kommer hit och vi har världens bästa filmfestival, jag fortsätter jobba, försöker plugga japanska, måste hinna sy. Borde göra sånt jag tycker är kul. Borde planera resa. Borde fota, vill fota. Suck. ingen struktur på livet eller min kropp. Jag är ett äpple, vill vara planka. Men folk tycker min prickiga kjol som jag använder som linne, från monki för 30kr, är fin. Då blir jag glad. Har ett oanvänt träningskort. Bravobravo.
Nu ska jag slösurfa tills jag somnar och försöka börja ett nytt liv i morgon när jag vaknar. Lycka till (!!!!!). Det blir väl kanske 10e gången för iår. Bättre sent än aldrig.
Kan inte någon ge mig en släng av anorexia?

Förresten, min blogg lär vara död ett tag till. Ni märker säkert när jag börjar leva igen. Annars säger jag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0