Lost in translation.

Igår såg jag Sofia Coppolas film Lost in Translation för 3½e gången. Kommer ihåg hur jag totalratade den första gången jag såg den, nu storbölar jag i slutet av filmen. Vet inte var jag ska börja eller sluta. Små saker jag lägger märke till, små saker som går rakt in i mig. Små saker som känns som om de bara var till för mig. De är så små och fina att jag inte tänker berätta om dem här, det skulle bli för komplicerat. Ett fint porträtt av hur det är att vara utlänning i Tokyo och Japan, förvirrande vackert och unikt.

Air - Alone in Kyoto



 


 

Kommentarer
Postat av: Sarah

den är så fin!

2009-03-19 @ 15:21:02
URL: http://lostdetective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0