Studenten.

Igår tog jag studenten och idag började mitt liv som fri och arbetssökande. Jag har nog inte riktigt förstått det själv än. Igår gick händelserna i ett från kl. 9 då klassen hade champagne-frukost i Kronobergsparken till då sista vännerna begav sig hemåt från min mottagning vid kl. 22. En dag med massa skratt, champagne, dans, skrik, fin släkt och vänner, tårar, kläder nerdränkta i öl och folk som trodde på min framtid. Tack alla som gjort min dag underbar! Tack alla i klassen som vid olika fina tillfällen gjort dessa tre år uthärdliga!

(oredigerade bilder)

Något nyvaken och champagne-påverkat emelie.


Sandra och jag :D


Elvira och jag (:


Carolin och Sandra ;D


Carolin, jag och Sandra :D


Viktor, Emma och Elvira (:


Strawberries. Yeaaaa ^O^


Linn och jag. Go fjortismin.


redigerad bild. nygråten och med mina pärons sistaminuten-plakat (:

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ååh, jag gick också natur-estet!:D Annan skola, uppenbarligen, men det är en världsbäst kombo!:)

2009-06-29 @ 18:06:13
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0