Regn och väskor.

Tack Sandra som tappert satt med mig de sista timmarna på festivalen, och tack Lea som ordnade platsen och sällskapade mig ett tag, ni räddade mig! Trots vädret tyckte jag att gårdagen gick relativt bra, fick ett par väskor sålda, två paraplyn och ett par plektrumörhängen. Hon som hade ansvar över mig på festivalen berättade att denna var deras sämsta festivalen sedan starten, antagligen pga vädret och att det krockade med Where the action is. Lite synd faktiskt.
Om någon av er som läser det här nu var där igår lämna gärna en kommentar! Vet att det var några som ville ha väskor som tog visitkort, bara höra av er! (:
Som sagt så har jag hänvisat hit då jag inte har någon hemsida för mina väskor eller smycken än. Ni lär märka när det blir :)





 
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yay \o/ Det var bara skoj, trots att det var piss väder :P

2009-06-15 @ 00:23:36
Postat av: sparv (hon som kom fram till dig och sa att du var duktig och frågade efter en väska som var såld) :)

Hej du! jag kollade upp dig som jag lovade :) jag ser tyget som jag menade på sista bilden. den väskan i mitten, så fin så fin.

kram på dig du är duktig

2009-06-16 @ 11:13:40
URL: http://abstraktahjartslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0