Sommarnatt.

Det är natt. Kom hem för ett tag sedan från en mycket trevlig kväll innehållandes sushi-buffé och harry potter och halvblodsprinsen. Nu är jag mätt och har smetat ut min eyeliner i hela ansiktet, jag borde sluta sminka mig av den anledningen att det är så skönt att klia sig i ögonen. Åhåh. Men bara ibland. Filmen var konstig, det var en kärleksfilm! Visst den var underhållande, men väldigt mycket utanför bokens handling och mycket de missat. Förstår inte hur de tänkt förklara allt i sjunde filmen? Måste kolla imdb.com nu, vad säger resten av världen. Hm. Vill i alla fall läsa om alla böcker och sy lika coola kläder de har på sig ibland. Magi är fint. Det enda magiska jag kan är blåsa såpbubblor eller nysa fem gånger i rad, coolt va? Nattnatt. Jag är trött. Svammelsvammel. Vi kanske ses i någon dröm?
Xoxo. Sotsot.

Kommentarer
Postat av: h

gulligt =P

2009-07-18 @ 09:08:28
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0