Sleep walker.

Dag ett, sista terminen under min gymnasietid, hittills denna termin 100% närvaro. Inte illa. När jag kom hem dog jag i soffan med min vetevärmare på ryggen, när jag vaknade kändes det som om jag hade haft feber. Man mår så bra när man börjar skolan. Motivation, va?
Det är tänkt att jag ska lägga mig i tid ikväll. Det har jag faktiskt tänkt att hålla. Ska lägga mig senast 22.30 och läsa vidare i What I talk about when I talk about running. Kommer definitivt inte somna så tidigt, men någon gång måste jag ju börja vända tillbaka dygnet. Ska överleva.
Någon till en jag som somnar på lektionerna varje dag i skolan? Det är bara jag va...?


Kommentarer
Postat av: kajsa

Inatt låg jag i en säng och trodde att jag hade helt galen feber. Så insåg jag att det inte alls var så. Det var bara mitt hjärta som pumpade runt blodet fort fort fort för att jag var så lycklig.

2009-01-09 @ 14:02:27
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0