Onsdag, Sandra 19år.

I onsdags firade vi Sandra som fyllt 19år, sista året som tonåring! Vi inledde kvällen tidigt med drinkar på Little Persia och sedan Babasonic vid Mariatorget innan entrén började kosta. Det var väldigt trevligt, jag tyckte det var en lyckad kväll, dock kunde musiken på Babasonic varit mer dansvänlig. (Dansa, det är lite en definitionsfråga i mitt fall). Vi begav oss därifrån innan tolv för att äta upp vår besvikelse på max i form av mozzarella sticks och pommes frites, dräggigt värre. På max var det kaos. Precis som Sandra sa nere vid blåa linjen när vi väntade på tåget hem. "Det är inte konstigt att man får fördommar".
 
Lite bilder från kvällen

Jag och Sandra, the birth day kid :)

 
Sandra och Stocke (:

Jag, Sandra och Sandra :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

yäähh! ^^

2009-01-11 @ 02:16:05
URL: http://isubmissive.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag är inte tonåring längre. hjälp!

2009-01-12 @ 17:35:31
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0