Hejdå 2008. Hej 2009.

Okej, första dagen på nya året och idag har jag hunnit se på biofilmen Allt Flyter med mor och syster, samt har jag byggt en ikeahylla. Fast egentligen hade jag önskat att hela mitt rum var färdigt så jag kunde ligga och läsa en bok i sängen med ett glas te, för det är ungefär det jag egentligen orkat med idag efter allt festande. Och egentligen ångrar jag totalt att jag slösade bort närmare två timmar på en så dålig film, mina förväntningar gick helt i kras och jag ville inget hellre än fly salongen. Blä.
Nyårsafton igår hemma hos Robin var galet kul. Av det jag minns. Höh. Nejmen ärligt så har jag aldrig blivit så påverkad av alkohol förrut. Men jag lever idag. Tjoho. Jag är billig i drift.
Dags att ta tag i livet. Tycker det var en bra start med att bygga en hylla. Blir nog en till hylla efter det här. Måste försöka få ner mina sk löften på ett papper. Har rätt många. Det är mest för att motivera mig själv till det liv jag egentligen vill ha, som jag har haft periodsvis. Det är inga höga krav direkt, utan mer "sova 7h/natt". Kvalité. Vardagslyx. Ta hand om mig själv. Inte dö. Typ :)
Undrar om det är någon som läser mina blogginlägg. Egentligen. Gott Nytt År på er!

Kommentarer
Postat av: kajsa

2009 ska bli ett riktigt bra jävla år. och då var 2008 bäst. Men man kan alltid toppa. Alltid.

2009-01-02 @ 16:30:33
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0