Undrar hur solen skulle låta om man kunde om man kunde höra ljud i vakuum.

Äntligen sportlov, efterlängtat som aldrig förr. Sitter vid mitt skrivbord hemma och utanför skiner solen. Vaknade imorse utvilad. Nu har jag tid att umgås med vännerna och få ordning på mitt rum bättre sent än aldrig. Ta hand om mig själv. Skriva i bloggen. Fota. Drömma. Äta apelsiner från Egypten. I alla fall för en vecka.
Skoldagen avslutades igår med ett fyra timmars fysikprov. Vågor. Ljud kan inte färdas i vakuum. Därför rubriken. En liten fundering bara.
Har hunnit vara lite effektiv faktiskt. Lagt ut lite gamla kläder på tradera. Antagligen inget utav värde, men ni kan ju kika i alla fall. LÄNK. Börjar redan nu spara inför festivaler och resor efter studenten! Jag ska se världen. Vem ska med?


Bild av Ashley Goldberg

Kommentarer
Postat av: Lina

så söt bild+söt blogg med

2009-02-24 @ 13:03:54
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0