Monstershopping, Klubb King Kong och Fotofilter.

I måndags kväll åkte sot åter till Malmö efter fem dagar i stockholm. Igår fungerade inte hemsidan. Idag skriver jag detta inlägg till tonerna av Tunng. Inte allt för många silverdroppar när han begav sig, faktiskt inga, men tror det var för att jag hindrade mig själv från att se när tåget lämnade spåret.
Vi har gjort allt och inget dessa dagar, det har varit bäst och nu saknar jag min sot..väldigt mycket.
I fredags fyllde jag 19år och blev totalt bortskämd. Blev jete- och choklad. Hihi. Fick sconesfrukost, gula hörlurar, lunch och bio. Jag dödde. Och klapp.  

 
Dessa monster inköptes på min födelsedag på Konstbar. Jag gillar sot i randig tröja, han gillar mig i prickig kofta. Våra monster säger *morr*.



I lördags stressade vi iväg till Klubb King Kong på restaurang Sjöhästen vid Hornstull för att se Palpitation. Därefter hoppades på vi dans på Ace, men vi ångrade oss. Vi dansade hemma istället. ^O^




I måndags innan sot begav sig ville vi leka med filter och fota i det vackra vädret. Vi ramlade in på ett fik som drevs av f.d. seriemördare (antagande). Det var kallt.  Dock är de två översta redigerade i PSCS2 med låtsasfilter.

 
Fotade med riktiga filter. Helt oredigerade bilder.

Det var lite kort om våra dagar för er som undrat var jag tagit vägen. Egentligen skulle kunna berätta så mycket mer. Men det vill jag behålla för mig själv. Det var underbart i alla fall. Så ni vet.
Klart slut. Xoxo min sot.




Kommentarer
Postat av: Lina

åå fina bilder

2009-02-12 @ 15:20:22
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Postat av: ina

otroligt vackra bilder!

2009-02-14 @ 00:23:58
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh gud! Nästan så man vill stå på de där isflaken, fast så vet man ju att man bara kommer trilla i, så man låter bli ^^ hehe. Fina bilder... :)

2009-02-22 @ 12:41:30
URL: http://happypetinacar.blogspot.com/
Postat av: Julia

Helt oredigerade? GAALET SNYGGT.

2009-02-23 @ 16:08:33
URL: http://ohhboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0