Experiment.

Två för långa dagar nu, skola vid åtta, hemma vid 18 resp 20 tiden, fy. Plus att försöka orka plugga till kursprov dagen därpå, lycka till Emelie. Hej failure. Imorn skippar jag sista kemiprovet på två feta kapitell jag inte hunnit börja plugga på det annat än att jag läst igenom sidorna två gånger. Hoppas jag kan skriva provet samtidigt som min vän. Annars får det vara, blir garanterat G, hoppas dock verkligenverkligen på VG! Räcker med ett G i gymnasiet i Franska steg 4. Usch, prestationsångest. Underprestation i kemi.

Okej, detta inlägg är dessutom ett experiment för att få besöktsantalet att skjuta i höjden. Kommer tagga detta inlägg med lite skojjiga ord, får se vad det leder till. Orden har nada att göra med något. Ge mig publicitet! Okej, hittills har jag inte skrivit särskillt många intressanta inlägg, men jag har ca 7st som väntar på att bli publicerade, ska bara ha tid (:


Kommentarer
Postat av: ina

visst få du länka till mig. kram.

2008-05-23 @ 20:16:35
URL: http://www.winterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0