Diamant.

Detta har varit en kväll med två långa telefonsamtal, mycket skratt, två flygande änder, musik och filmtips. Inte helt fel. Alltid härligt med lugna hemmakvällar, dock i måttlig mängd.
Nu sitter jag och funderar lite på hur det kommer bli när jag slutar trean (okej, jag vet, ett år kvar, men ändå!). För mycket av min tid tillbringas framför min platta burk, jag gör ingen nytta, verkligen! Jag måste börja skapa igen, kanske inte smycken, men något annat coolt. Ska som sagt ta ett år ledigt innan fortsatta studier. Kanske kan gå något kurs i t-shirt tryck eller nåt annat coolt. Några förslag?
Nu ska jag skutta iväg till min säng och läsa lite, läser just nu Dance Dance Dance av Haruki Murakami. Läste nyligen ut Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl. Inlägg kring dessa böcker kommer snart!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0