You're the one who's throwing dead birds in the air.

Nu har jag bara skolavslutningen kvar på onsdag, sen är jag fri från skolan för denna andra årskurs. Mitt sista sommarlov nu. Det ska bli skönt, verkligen efterlängtat. Förhoppnings får jag sommarjobbet jag har sökt, det ska bli kul, nya erfarenheter är alltid bra att ha! Hela mitt sommarlov ska bli kul! Nu på söndag bär det av till Hultsfred och i juli till Arvika. Ska försöka träffa massa folk man inte hinner träffa annars när man har massa plugg. Jag ska träna mer kickboxning, gitarr och trummor. Ska försöka börja göra smycken igen, fast inte som förut. Ser så fram emot alla lata dagar och värme. Feel free to vilja träffa mig!
Nu när jag inte har något plugg betyder det inte att jag inte har fullt upp ändå! Innan hultan ska jag hinna klippa mig, träffa Victor, gå på fest med 70-talstema, gå på Billie The Vision and the Dancers på debaser, en studentmottagningen, gå på skolavslutningen, samt packa! *pust* Men jag klagar inte (:


 

Säg nåt snällt så får du en puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0