Flytt.

Snart ligger allting det lilla jag äger i lådor och vi ska flytta tillbaka till lägenheten där det brann i vintras. Var där för första gången igår efter det som hände. Det enda jag kände igen var trappuppgången och utsikten, annars var allt helt nytt och annorlunda. Minst sagt konstig känsla. Förhoppningsvis blir det bara en kort mellanlandning där tills vi hittat något nytt och större place att bo i. Vi var 4 pers plus två katter på en tvåa, men vi gillade det! Fast vi har väl insett nu efter 16år och en brand att det kanske var snäppet för trångt.
Längtar till då jag kommer få inreda ett helt nytt rum! Vill inte äga något typ. Ska göra mig av med massa saker som ligger i vårt förråd också. Vill ha en helt tom vägg där jag ska ha en kopia av Figure 8 wall, för att hedra Elliott Smith.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0