Catching signals that sound in the dark.

Imorn flyttar Calle till Tensta. Det känns skönt att för första gången ha en pojkvän som bor nära, och inte en tåg- eller swebussresa iväg. Sover inte gott ensam. Särskillt inte hemma här efter branden, det är någon konstig känsla som omger en hela tiden. "Hemmakänslan" är helt bortblåst, den slutar när jag svängerhöger i mitt trapphus och känner branddoften som hänger kvar.
Jag längtar tills vi familjen hittar en lägenhet så vi kan flytta härifrån. Min familj älskar jag verkligen och det är inget problem så, men vi bor typ på varandra då planlösningen förändrades efter branden Jag sover i köket. Som ni förstår är jag in desperate need of eget space. 

Så länge får jag trösta mig hos Calle i Tensta. Kommer trivas bättre där. 
Du kommer förgylla tre månader av min höst. Tuss <3


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Romantic!

2008-09-09 @ 16:28:50
URL: http://koksilasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0